jebou

min bloggning ha int riktig varit på topp. Hadd prov idag och jag tror att jag sket de :s om jag har tur har jag två eller tre rätt av 7.

När jag körde hem idag från skolan trodd jag att jag sku DÖ. På allvar. Det snöade, regnade och blåste som fan. Hade ingen kännsel i mina fingrar och tänkt hela tiden köra omkull när de blåst så hårt. Imorgon får mamma föra mej till skolan. Efter skolan far vi till stan och ser om jag hittar en jacka, vinterskor och underkläder.

På veckoslutet far jag övernatten till min söta pojkvän, kommer int att se honom på en vecka från och med nästa veckas tisdag :( han far till spanien. ääh men jo, imorgon bloggar jag. promise

gonatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0