dagens dag

Känndes lite konstigt att vakna hemma utan föräldrar när man vet att dom kommer int att komma hem på en stund. Dom åkt iväg på natten mot åbo, och nu just ungefär e dom i båten eller väntar att slippa till båten.
Nåja anyway. Hadd en vanlig morgon, hade konstigt mycke tid på mej. När jag körde till skolan känndes de typ normalt men endå inte, de har kört konstigt med min skoter?! som ''raiskat''. Skotern låter int som den ha gjort förr och de går lättare att köra!? ne men fittig e jag endå. Men bromsarna funkar iallafall.
Men fan vetint vem det är nåmer som har stulit, men de lovar jag att dom ligger illa ute när jag får fast dom.
Nå iallafall nu nujust har jag fototimme i skolan, ser på moderskeppet.se photoshop, efter det gymnastik - bowling. Och sedan trycksaker (redskapsprogram, excel) och då är klockan 12 och vi slutar.
Senare på dadgen far jag till jaakko och lämnar antagligen övernatten.
Och imorgon bailabaila ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0