what a day

Skolan var ganska chill idag :)
modda - hade hejjarklacksövning
finska - var ute en stund i härliga solen, sedan bara in i klassen och prata om allt möjligt :) (på natten skrev jag frivilligt en uppsats till tarja)
samhällslära - var nästan halva tiden i gymnastik salen, sedan ut i solen igen och jobba med uppgifter men gjorde inget. och kontakter hämtade glass :)
engelska - fick provet 5½ tittidiii, och gick igenom -.- och så spela vi alias resten av timmen

Sedan satt jag på med lawwis hem till aspnäs's kiosk sedan satt jag på med grannen =)
Hann vara ungefär 10 minuter hemma sedan kom jaakko och hämtade mej, var hos han och såg på en film men vetinte vad den hett, men den handla om nå kineser som fighta ;)
Sedan hem och direkt till träningen, jasmy snälla kom och hämtade mej med skotern hon satt på och jag körde :) Träningen gick bra jeeee.
Efter träningen for jag en snabb sväng till siic med vippor (inom cheerleading).

Imorgon och på lördag är det staffetkarneval, imorgon ska vi till borgbacken och lörda ropar vi. Har ingen mat med, och ingen aning vad jag ska packa :o och fan, blir bråttom nu! hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

onks noi jotai siivoojia

2010-05-30 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0