apina meni puuhun

Nu just sitter ja här ute på gården o bloggar, solen befinner sig bakom ett stort svart moln för tillfället, men nog e de varmt fö de nog och för övrigt brukar ja int ha något stort intresse av att på något sätt helst att sola eller bli brun, så dethär passar fint för mig :)
Har idag också haft en riktigt chill dag, Janne och Ville var ju här, och annars bara varit att ta det lugnt som man nu ska på lov, enligt mig :D
Vissa gånger är det ju kul att åka nånstans, men det brukar väll mest bli till "måst hinna göra och se detdär och dethär", så i alla fall jag uppskattar lugna hemmalov med typ mycket vila och umgås med vänner, &förstås musik;)

Oijdå, kom just på att det är fredag så idag gäller det då igen för Leijonat, motståndaren är då Vit-Ryssland, får hoppas att Finland spelar stenhårt, många gånger har dom ju bevisat att dom kan om dom bara vill :p


Och sen från saken till den femte, nämligen Spotify. I början då vänner började använda det osv. orkade jag int riktit förstå idén, men på den senaste tiden har jag kommit på andra tankar, och nu finns det då förstås inte några inbjudningar till gratis spotify mer, så nu har jag självaste programmet, men ingen nick och inget lösenord. Fick vara inne på vännens i går, men eftersom så många redan använder hans så ville han inte ge lösen åt mig då, helt förståeligt förstås, men nu undrar jag då att finns det nån expert som typ kan hjälpa mig, eftersom det på Spotifys sida stod att vänner kan skicka inbjudningar, men jag vet ju inte då hur de e påriktigt...mm, blir bara så sur då jag inte slipper in på de! :D

JAHAPP, o nuuu...tror ja att man nästan sku måsta springa in eftersom jag e 90% säker på att det bullrar här, annars också inte så konstigt om det börjar åska igen...japp, molnen rakt över mig så nu går ja in i fall det börjar stört regna igen som på morgonen.

Blir i varje fall att vara hemma nu i alla fall så länge att mamma kommer hem med hunden, och efter det vet jag nu precis int om jag orkar börja fara nånstans då ja ändå måst komma hem tills ishocekyn börjar :D

Och nu så börja det regna då :)
Ha en bra fortsättning på dagen o prov nu nån helst kommentera, annars tror jag att ingen läser ;)
//Laaawwsz

Kommentarer
Postat av: anaa

ja vet hu du fåååår :D

2010-05-14 @ 22:26:51
Postat av: LAAAWWS

AIVAFANVETDU HU JA FÅR DE PÅRIKTIT !?!?!?!? :O:O:O

2010-05-14 @ 22:57:06
Postat av: LAWWS

AI PÅRIKIT DU VET HU JA FÅR DE OIKEEST?!?!? :O:O JEESSS ;DDDD

2010-05-14 @ 22:59:13
Postat av: Lawws

ojjdå :D de kom ju int två gånger hmmm...

2010-05-14 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0