träden har blivit gröna

Vau. Jag vaknade idag. Och blev deprimerad. För att det är skola imorgon. Och eftersom det varit helt och hållet sommar och sommar väder som senaste dagarna, så går det helt enkelt inte med skola mer ; (((((((((((
Har ingen lust att mököttää hela dagen, men det blir säkert bara så...

Nåjaa...menmen...det var härligt väder då mot kvällen igår måst jag säga, riktigt passligt varmt svalt..

Ja, och dethär skrivaset verkar nu inte att bli till något, så jag kanske borde deprimera mig själv ännu mera o gå och läsa på prov -.-

umm..slumpmässigt vald bild varsågoooda.

Kommentarer
Postat av: anna

nåjåååh, så satans deprimera.

2010-05-16 @ 14:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0