tisdags kväll

Tjhooh träningen gick bra med platinum, skönt att få jasmys knä i näsan så jag börjar blöda rinnande näsblod, sånt är cheerleading♥
Nåjåå efter träningen körde jag jossu och jasmy till stan, visade lite jossu hur man kör till mopoparkeringen ;) for till mäkken hihi, och därifrån en stund till variska. Så kom chiksen till mej en snabb sväng, och DÅ fick jag veta vad "rekisteriote" e för någå och att man måst ALLTID ha med den när man kör :) Kul då jag int ha vissa

Jag och polisen i framtiden om jag inte sku ha fått veta:
polis : körkort och (rekisteriote)
jag ger körkortet
polisen : också "rekisteriote"
jag: och vafan e de?:O:O

hahah :D sku säkert se ut så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0