nu blir det FREDAGSMYS

Nu har vi fått det sista till slutspurten men den kommer bli skit, så skyll inte på oss som gjort den att den är dålig, det är ledarnas fel -.-

efter skolan for jag med lawwis till stan, hon köpte morsdagspresent till sin mamma och så var vi på subway♥ hhaah fick gott skratt men sådant passar inte när man äter :D alltså detdär samtalsämnet:D oj huhhuh

Sen när vi körde hem från stan så körde lawwis framför mej och jag bakom. Jag ser åt sidan och tittar på allt annat, plötsligt bromsar en bil framför mej och jag märkte inte att han hade på binkern så undrade att vafan gör han?! sedan märker jag att han ska svänga och jag bromar från 45km/h hastigheten för fullt med ENA bromsen, var så i chock att inte förstod att bromsa med båda. Gled fram ungefär en meter tillslut hamnade jag brevid bilen.

Efter en liten stund ska jag på bio med jaakko nikke & nedim, ska se på iron man2, haha bra för mej då jag inte sett ens första eller vad hela filmen handlar om :D
Kör förbi stället jag tänkte krocka och ser om det lämnade bromsstrek :)

Tror inte jag bloggar mer för idag, kommer så sent hem.

klassresa -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0