(N)

Har haft SÅ dålig dag. Tänkt få nå avbrott på morgonen när min skoter inte startade :( nu är den död. Och vetint vad det är för fel med den. Så kunde inte köra till skolan mamma var tvungen att föra mej och siic. Om mamma inte skulle ha försåvt sej vet jag int hur vi sku ha sluppi till skolan.
Sen då man kommer till skolan börjar vissa människor litegrann fittas -.-

Men enda bra är att har inte haft en endaste riktig lektion.
fysik - var nåååååååågra bara, for till gy salen för att sätta upp lappar för de olika länderna (hade international dag)
finska - lyssnade på två typer som prata om att fara utomlands och jobba osv.
tillval x2 - gick runt och lyssnade på de olika ländernas kultur och annat.
Sku ha för sista gången idag dendär media grejjen men jag skippa det för att hade ingen skjuts till detdär stället jag sku till och hade heller ingen aning VAR det var. Så nu blir det att sitta hemma en stund och vänta på att får veta när jag far ut med jaakko och nå andra typer.

Plus att jag måst packa idag! huh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0