Lawws tål ej varmt väder (?)

Helt ärligt, om hela sommaren kommer bli såhär varm vet jag inte hur jag kommer klara av de, tillräkligt mycket pain nu redan :D Så ja, har nu suttit i bilen i ca.3 timmar i denna härliga hetta, var med pappa till faffas och fammos grav och planterade några nya blommor.

Satt just och funderade att de e bara så föjävligt att int (i alla fall ännu) ha något sommarjobb :(
Är nämligen verkligen i behov av pengar (fast det är man väll alltid) och överhuvudtaget känns det så dumt att int ha något jobb, man e ju ändå 16 så de kanske sku höra till :D Men...Farsan berätta att han har en generator i garaget. Så om jag nu på helt riktigt och allvar blir utan jobb så ska jag väll skruv på den då o försök få den igång..Jag som int förstår nå om nå, och dessutom tappar nerverna också sådär passligt snabbt :D

Int så mycket annat att säga nu. Det går trögt att tänka. Nu ha domdär molnen faktist kommit hit ren..men dendär åskan vill int rikti börja ordentligt, sku inte ha något emot en riktig storm här nu :D

Men joo, hörs säkert senare :p
//Lawwssz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0