lääkkeet!

Alltså nu har jag ingen säker information, men jag antar marre är i sverige nu (?) och jag antar att dethär därmed kanske kan vara mitt sista inlägg här, så jaa..:p
Alltså dethär är ju skitroligt. Så ...att det kanske blir en eden blogg före hösten renn ändå x)
Den kommer då säkert att innehålla åsikter och "hänt idag", plus den kommer antagligen gå på svenska/finska/engelska beroende på humöret mitt :D

Men nu börjar det snart bli dags för sömn, även om jag inte är alls sömnig nu just...får ju alldrig helst sovt ordentligt mellan söndagar och måndagar, andra som har samma problem? Vet faktiskt inte alls vad det beror på..sådär annars är jag ju proffs på att sova :D

Imorgon är då typ. En inte så rolig dag :D Inget roligt i skolan, piano som jag igen en gång inte övat så värst mycket på, och sen att läsa på biologi prov som då är det sista i grundskolan, tjohoo, men att det är ju biologi, så det kommer att vara svårt.

Men kanske dagen räddas av en härlig hockey match möjligen? ;) Det är ju då alltså Finland-Slovakien om jag minns rätt, så får lov att köra snabbt hem från piano så att jag hinner tills det börjar.

Ja, det var väll allt då, imorgon får vi se om marre faktist återvänt, då hör ni ju inte av mig nåmer, inte för att jag vet om någon på denhär hela den tid jag bloggat helst har läst eftersom i så fall endast Anna orkat kommentera ;D

Och marre, gärna lääsaa mitt mejl och svaraa danke :p

ehh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0