jag lever

bloggen har typ dött under veckoslutet när jag inte har hunnit blogga alls.
Staffetkarnevalen va helt okej :) Hejjarklacken fick hedersomnämnaspris eller vad det heter, tänk att vi förlora till en gurka :(
nåjaa, igår har jag läst till biologi prov jag trodde jag sku ha ida men nej, och spendera min tid med världens gulligaste pojke♥

Idag åkte han iväg till Sverige på klassresa :( Saknar honom nu redan!! Men som tur ser jag han om 4 dar igen.
Imorgon har jag intredesprov, kosmetologlinjen på finska i vyi :) iih, lite pirrigt då det är på finska :s

Min skoter kom idaaaaaaaag♥ hämtade den från Vasa Rapid nånstans från lande, nää men mot laihela och ditåt hållet. Usch vad kallt det var att köra :s


idag då träning, på söndag har vi våruppvisning vid variska. Undra hur det ska gå för platinum då vi har inte hela laget fören på variska så tittidiii.


Kommentarer
Postat av: Lawws

munkin murut meni ruottii!! o.O :(



nyt me voidaan olla loma-leskiä yhdes =))))))

2010-05-24 @ 17:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0