ja & min fanta

klockan : 13:51, och det är onsdag +39 i solen, +23 i skuggan HÄRLIGT

Hade laga väkning 10 idag, tänkte att jag far till skolan till andra blocket, men sedan när jag vaknar ordenkligt så fattar jag att andra blocke börjar lite efter 10 att jag inte hinner. Så tänkt då att mamma kuna för mej till andra blocket och köpa en ny propp till skotern (den e sönder =( ) på samma då. Men mina planeringar sket sej totalt. Och jag sku göra klart nu mina skolsaker som har lämnat på hälft men TITTIDII, min minnepinne e borta ;o har ingen jävla aning var jag har den. NÅN SOM HAR SETT MIN GRÖNA KINGSTON MINNEPINNE!?

och jag har kommit på att det går dåligt för mej i skolan. allt händer just i sista sekunden eller så inte alls.
Men mina dagens planer är : efter skolan så kommer lawwis hit en sväng, 4 tiden far jag till abc med jaakko, troligtvis nå andra också(?) och halv 7 skriba träff vid alskat

Nu sätter jag in två bilder av min nästan småkusin patrick :)
förresten, i Danmark hos mammas kusiner så åt jag RIKTIGA GRODOR :o och sen från en riktigt gris (bild senare)


ps. har pånåttsätt dålit samvete då ja int ha vari i skolan :<

Kommentarer
Postat av: Lawws

"JA MIKÄÄÄ SILLON KÄRES???!!!!...oho , se oliki kokis :(



;)

ja nää, lek grodor ;)

2010-05-19 @ 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0