ishockey

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!! 3-0 till finland :D OEEEEOEOEOEOEOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Finland mot Slovakien ;) finland vinner.

Nåjaa vi har kommit hem nu från stan eller hem till annika. Annika är ennu i jobbet. Kom hem med en vårklänning från gina tricot, en topp (pink) som mamma int vila ha så jag fick den. Och en annan vit tröjja som hon int kuna ha så jag fick den. Plus så köpt jag en annan turkos tröja. Bilder kommer senare. Men inga bilder från resan kommer för har ingen akku på kameran :( men pappa har tagit bilder med en annan kamera som jag kanske lite lånar.

Mina skor från dinsko jag hade en bild på här tidigare fanns inte mer eller inte vita dom var slut :(:(:( och nu finns dom inte heller på nätet som vita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0