i sverige

HEEEEEEJ människor, mawwis här ;) Lyckades att få gå på datorn här i sundbyberg hos min gudmor annika :)
När vi körde till åbo tänkt jag att vi kommer inte att hinna till båten men gjorde det huh :) Denhär annikas kämppä e SÅ nice. Härlig utsikt också ;)
Jaa vet ni jag har säkert glömt att berätta vem som är med på resan. Jag, mamma, pappa och min morbror =)
Klockan är nu 09:06 svensk tid. 10 tiden börjar vi köra mot Danmark. Ca 600km ska vi köra usch gillar inte att sitta i bilen så länge :(

Nu måste jag få berätta att min morbror e så teini ;) ahhahaha ni sku hör han, och vem annars är det än Janne Stolpe själv ;)

ps. siic i'm sorry<3

Nu knappast kommer jag inte att blogga om int säkällä i Danmark men knappast :) Lawwis skriver ju bra, kuule lawwis du borde skaff dej en egen blogg. JAG sku läs den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0