hellurei hellurei

aaaah sköööööön dag. Simmade idag då från skolan, var inte heller så hemskt som jag trodde. Men fint då jag och lawwis ska försöka gör nå såndä livräddnings''test'' så tänker båda dränk varann (Y)
Efter simhallen dvs. halv 12 for jag och hämta siic från skolan, körde till stan.
Vi sökte efter merkkari hur länge som hellst, körde runt runt runt. Var så svårt att hitta den ;o Sku hälsa på mixu och wade men dom kom aldrig ;< DISSARE förfan
nåjåå, så for vi från merkkari till mäkken och åt macflurry (stavning!?:Dahah)
Sedan for vi till hm och tittade på bikinin. Siic köpt eller satt undan :) från stan for vi till variska.
Sku bara kör förbi där men så såg vi jasmy & jossu. Di hadd just gymnastik (boboll) så vi lämnade och titta en liten stund. Sedan när de sluta skolan var vi där på rasten ennu. Och shit vad di har läraren som är AGRO.
Sen kom jaakko & allu och pratade med oss en liten stund. Så for vi hem. Var hemma nångång efter 3.

Nu har jag lyckats att få huvudvärk och stegring. Men far endå till träningen=) OCH vatten i örat
GAMMAL BILD

Kommentarer
Postat av: annaa

du kommer väl fast du e sjuk imrn ;o ? :)

2010-05-11 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0