en lördagsmorgon

Eller kan ju inte kalla det mer morgon, men nåjåå. vaknade halv 1 för att trungi väkt mej -.-

gårdagen:
iron man 2 var superbra, nikke kom int heller så det var jag jaakko och nedim där.
Efter det alltså efter 9 for vi ut och körde. Var en liten stund hos janne var jenna och allu var också, därifrån till lidl och väntade då janne och jenna for hem till jenna och hämta hennes medicin.
Därifrån tillbaka till roparnäs. Satt vid dendär pizzerian eller kebab place som e nytt i roparnäs :) sedan hem.

idag:
lawwis är som bäst i frissan. Och jag ska snart till duschen, efter då lawwis är färdig och jag med så far vi till trungi, tero är i vasa så :)
senare på kvällen far jag till lawwis övernatten och då gäller det bla. provläsning -.-

ps. önskar ALLT bra till vikings som ska tävla idag ! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0