break your heart

Torsdag avklarad:) Igår kväll somnade jag ren efter halv11, det var meningen att jag sku ligga ner en stund, hade inte tvättat tänderna ennu. Men så råkade jag somna ;)

dagen today:
modda - hade först läs och skriv test, sen börja jag på att läsa en bok
finska - alla nior hadd programeftermiddags övning, resten av timmen gjord vi inget
samhällslära - lämna in böckerna, prata lite, planera ett eget framtidsföremålsjuttu (kommer att få i slutbetyget 6)
engelska - forskade liiiiiiiiiite om nått band, ska presentera de imorgom med ina, vi har om metro station (kommer att få i slutbetyget 6)

Nudå så lyssnar jag på Lord Est - Sun Vieressä On Lämmin.
senare ikväll träning♥ :)

i ♥ akrobatik

gammal bild -09?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0