niemand weiß, wie viel ich Schnee hasse

Oj härregud alltså vittu, när jag gick hem från bussen så steg jag av vid höstves och gick igenom ''skogen'' jag alltid går och den var nog andra och SISTA gången jag går där i slask. Vittu jag slönk varannan steg som jag gick så i knäna tänkte tappa balansen SÅ många gånger och två gånger föll jag. Och jag sku int ha förvåna mej om vristen sku ha gått av för den vreds ganska pahasti så... Gick där och ropa svärord när jag föll/tappa balansen.
Ska kanske till lawwis före träningen beror på om mamma för mej för fan heller att jag sku börja gå i dedä satans slaskvädret fast det är ca. halv km dit.
Jess akrobatik träning =) Kokar just nudlar till mej com jag inte ätit på en stund och sedan om jag orkar så gör jag plättar ;) lilla siic fyller imorgon 14 år ;)♥

Min skoldag idag:
hål, satt med anna och pratade bara
modda , började med nytt, pratade om argument
finska, fick höra några bok presentationer och läste vår bok
samhällslära, riku hadd hänt i veckan reten av timmen gick vi igenom läxan vi hadd
engelska, chill som tur. Pratade lite om vad vi människor är eller hur vi lär oss lättast och gjorde en undersökning och fick sluta 5min tidigare :D haha
mawwe right now ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0