Måndag today

Shaaa, första dan på denhär perioden startade väll helt OKEJ ! hade
Biologi - skrev ner och minndes vår barndom
samhällslära - sku svara på frågor men klåpiga jag trodde jag inte hade boken och häfte med så fan hade jag dem i väskan -.- blir "dementikko" så gjort inget på timmen, nu känns det fittigt plus att jag kanske fick en anmärkning i wilma -.-
Matte - räknade inget ;) pratade hela timmen med lotta & sanna om skloa (högstadiet, efter högstadiet, sportlov, sommarjobb. osv)
Hälsokunskap - Fick ut våra "motionsuppsats" fick ok av de :) sedan resten av timmen spendera jag, anna, seynab & sna timmen i datasalen för vi valde skolorna vi ska till nu efter högstadiet :)

Så där var min lugna dag men mycket läxor fick jag redan ;o Efter skolan var det hejjarklacksövning som var tråkig. Nu är jag hemma åt just och kom på mammas dator för skulle printa ut ett resept jag tänkte göra :) Träning 19-21.00 idag =)


jag idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0