it's friday

mawwe today

skönt, äntligen :) idag var det ganska nice dag :)
dagen började med engelska. Vi började med en uppsats, skrev den hela timmen
sedan matte, räknade en sida på 20min sedan för oss vissa nior som skulle tidigare till maten för att vi har dendär "tävlingen" eller vad det är om praktiska ämnen. Vi skulle planera och göra en fodral för telefon, mp3, minnepinne och annat liknande. Jag gjorde en för telefonen fast igentligen var det meningen att göra för minnepinne. Här är resultatet. Den ska skickas nu till Helsingfors för bedömning. Och så får vi dem kanske till egna i AUGUSTI ! "undersökingen" tog två block dvs. 2x70min


Imorgon är det SOLF, först träning från 16-18 sedan till siic på ''förfest'' sedan mot solf och dansa fötterna av =)
JAAAA och sedan på dendär "undersökningen" så fick vi alla som var bara på fredan och gjorde det saft och prinsesstårta (A) nam va gott♥
ps. lawws e här, de vila hon att jag sku seja "och fem hjärtan dit" OKAAAY !♥♥♥♥♥

SEDAN > hänt i veckan -.--..--.-.-..--.-..-.--.-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0