huh vilken dag

Både bra och dåligt. Fysiken första timmen fortsatt vi med vårt projekt som sagt och fick inte det färdigt så måste göra det hemma. Sedan blev det finska läste boken som vi ska presentera senare om. Tillval x2 datateknik, usch så chill. Rasten fick vi veta att vissa av niorna fick delta i nån "tävling" om praktiska ämnerna musik, textil och slöjd. Och det är ca. 1500 människor med det och jag var en av dem ;o usch ska ha ''prov'' på tisdag och onsdag i 90min :o herregud. Och så datatekniken fick jag då veta att stakkars lilla kasimir är död ;< hittade honom i en snöhög och hans plånbok hittades från nåns gård ;o är så otroligt ARG för ingen hittade han tidigare OM han har helatiden lugit i dendär helvetes snöhögen :( OM jag visste att han har befunnit sej HELA TIDEN i sandviken som polisen hittat honom skulle jag har sökt där ;< fitttig ! :( men vila i frid kasimir♥

Oberoende om jag inte kännde han är det endå svårt för mej för jag har en vän som kännde honom och det är redan kännsligt. Efter skolan var det dendär mediaworkshoppen och JA det blir en slutspurt men kortare men bättre :) När vi väntade att våra "ledare" skulle komma sa anna till risku att kasimir är död och sanna fick choken ;o sen berättade hon det till kaisa som som traskande in till biblioteket och hon fick också choken hon svarade "VA?!?!? nää ;o har lust att gråta" sedan svarade jag till kaisa att då är vi två och log. Sedan plötsligt började jag känna hur mina ögon blev blöta och tårarna började rinna och leénde mitt gick bort och jag sa på samma som jag grät "alltså de hä e ju sjukt att jag gråter då jag int känner han men han va så ung." Sen grät jag en stund och becca och risku tröstade mej♥ och slutade ganska snabbt pga. var i skolan fast det var efter skolan men endå. SÅ JÄVLA ORÄTTVIST

ojfan va de va smått ! > ctrl +

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0