hej igen

Orkade/hann inte blogga igår. Var med jaakko hela dan igår och åtta tiden på kvällen gick jag och sova för att hade sjukt i magen mådde dåligt och var svag. Vaknade 5 ggr under natten/morgonen. Och dirket jag vaknade blödde jag näsblod -.- Så har hela sängen full med blod. Var med siic i öjberget idag hade otroligt kul :) Haha jag for första gången i dendär hoppan och första gången hahahaha :D:DD flög jag så konstigt men rakt på ryggen (Y) när jag var i luften tänkte jag att "när fan ska jag komma ner?!" känndes som om jag var i luften i evigheter :o men sen gick det nog bättre mot slutet :) janne, lawwe och trungi var här för nån stund sedan och har såååååå grym migren nu just ;< hatar. och inga tabletter äter jag för får dom inte nersvalt :( men nu klarar jag inte av datorn mer gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0