gitarr

Hej ! ;) kom hem just, dagen var chill jess :) hade först engelska skrev ner någå bulla och pratade om de i små grupper sedan matte allmänt tråkit och tillval musikx2, spelade&sjöng
denna låt. Och nu ska jag lite öva mej att spela den på gitarr. Fick ta hem gitarr från skolan och ska ha den i en vecka. OCH jag kommer att DÖ min vecka nästa vecka blir så fullt ;<

måndag - hänt i veckan, träningar, läxor
tisdag - hänt i veckan,"prov undersökningen" i 90min, träningar, läxor?!
onsdag - hänt i veckan, "prov undersökningen" i 90min, fysikpresentaion skriba, läxor?!
torsdag - hänt i veckan, förhör, träningar, läxor?!
fredag - hänt i veckan, "prov undersökningen" i 90min läxor?!
lördag - hänt i veckan, träningar, SOLF
söndag - hänt i veckan, kyrkan,

DAMN and fuck ;<

dagens
> next up, gitarr & läxor, then > RAX med flickorna♥

Kommentarer
Postat av: Lawws

jauu, koskas me meinataan tehä sitä fysiikkaaaaAAaAAaaAaAaAAA? ^^

2010-03-12 @ 17:33:55
Postat av: mawwee

sv: niimpä :O

2010-03-12 @ 21:22:43
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0