flickväll

Hade vi med johanna siic & mellu, überkul hade vi (A) Kommer lite bilder från idag/går. Funderade på att färga håret till blont så småning om :) Och imorgon är der igen skola. Tanken när jag hör ordet engelska & marina (engelska läraren) gör mej att jag vill DÖ !!!! Känner på mej att denhär perioden blir SÅÅÅÅ kämpig, ska påriktit helt på allvar nu FAN ge allt i alla prov som jag endå har gjort ren !? :o men jaah ''livet är'' Snart ska jag till bastun och laga ansiktsmask sen sova TIDIGT







gillar bilden på johanna




JAG ♥ FANTA





hahaah :D:D men dendär doftar SÅ gott ;) choklad♥ vet ni man har lust att äta de ;)


Kommentarer
Postat av: Melinnaaa

aika ihaniii kuviii ;;)))

2010-03-08 @ 21:35:04
URL: http://melinad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0