f r e d a g

kväll. Inte varit vid datorn på två dar nu så ber om ursäkt men skolan tar allt tid. Och jag är inte bra i skolan så måste allvarligt satsa. Fast jag får inget gjort -.- Inte ännu heller klar med hänt i veckan som jag borde ha fåt klart förra veckan redan. Men efter skolan idag var jag till stan med lawwe. Hade över 15€ med men kom hem tomhänt.
kom hem med två ''band'' till håret. Ett vanligt mörkbrunt och smalare band som är brunt och har guld nitar på. Sedan köpte jag dendär halsbands saxen jag har tänkt köpa så länge. Sedan köpte jag en kyckligsallad från subway♥ SÅ gott ! Köpte till jaakko en födelsedagspresent. Han fyller på onsdag (A) Dit for alla mina pengar + pengar till bussen -.- Ska renskriva lite hänt i veckan nu. Och borde läsa på hälsokunskaps prov jag har på måndag -.- ÅÅH!

Låten är härlig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0