When I'm falling down, will you pick me up again?

HAR LYCKAS ATT VAKNA TIDIGT IDAG AV MEJ SJÄLV ! :) fastän jag kom sent hem igen, denhär gången halv 5 :o ups.
For till jaakko där runt 8 tiden då, vi tänkt ju se inception men han orka int ladda ner den då de tog så länge, så vi så nyaste karate kid, min förväntning var att den sku va DÅLIG, men den va ganska bra endå :)
Efteråt mysa vi några timmar. OCH så fixa jag litegrann spotify åt jaakko. (och tack nicke för spotifyinbjudan:))
Sedan blev de en timmesmys igen och så for jag.

Har inga planer tills idag, men tills imorgon har jag :)

9 HELA DAGAR TILL SWEET SIXTEEN (A)
MINA SOLGLASÖGON BORDE KOMMA IDAG ELLER IMORGON  ELLER I ÖVERMORGON ! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ♥
(har beställt über fina från zoovillage.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0