traumatiskt

Dagen börja ju iaf fint. Vi var hos Krista ganska länge, prata skvaller typ en timme ungefär, sedan for Krista och äta sen gjorde vi stunter. Haha efter första exän (man lyfter med raka händer upp) trodde jag ALDRIG att libe sku gå (man står med en fot) men sidu de gick hu lätt som hellst efter några gånger :D

Sedan fick vi nån idé att vi far till allu, vi for dit utan att jaakko & allu vissta någå, plinga på dörren men ingen kom och öppnade så vi ringde till jaakko att han sku komma och öppna dörren (ingen var hemma förutom pojkarna) Sedan börja vi se igenom hela huset :D (fast jag har varit där förr) jag älskar allus hus♥ (di bor vid sunnunvik vid didär nya lägenheterna) Sedan börja vi titta i deras kylskåp och frys och annat :D haha och tog bilder och så börja vi göra stunter innomhus där :D

Efter en timme for vi ut, jag och stiina for hem och äta sen efteråt till mtv med jaakko allu krista, mixu och renko kom dit också sen senare kom lassi och nikke också :)

Före lassi och nikke kom fick jag köra med renkos mopo, körde ensam några varv sedan kom siic de två sista varven på. När jag kör på gräsplan så kör jag ganska hårt när jag kommer närmare didär andra så tuutar jag och bromsar in. Sedan så sparkar jaakko med flit bollen under mopon. VEM tror att man hinner göra någå/reagera 2meter innan man faller att bromsa, akta och hålla koplingen in så att inte mopon stannar?
Siic flyger två meter över mej på gräset och min vrist lämnar fast i mopon och jag flyger snett förbi på gräset. Vetint hur men när jag låg där känndes de som att jag varit 1 meter från mopon men de kan ja int ha vari för min fot var fast i mopon!? Jag minns när jag låg där mopon var fortfarande på och bensin droppar, blinkern är på.. Minns inget från den stunden när vi flög men nog från det då jag körde på bollen och låg på marken

Fick ett långt sår på främrevaden och ett mindre sår och blåmärke på inrelåret och skråmår på vristen.
Siic däremot fick ett stort sår på vaden och annat?! (läs hennes blogg)

Efter en stund gick jag bort med siic, sen kommer ganska genast mixu till oss och mixu kommer emot mej skrattande, sen ropa jag åt mixu med gråten i halsen att han sku gå bort och sluta fittas med mej osv. Sedan kom han och satt brevid mej och laga handen halft runt mej och sa förlåt. Siic gick då just bort, sedan då vi gick bort så sa jag förlåt åt mixu för att jag ropa åt honom.

Senare förde jag hem siic och for tillbaka till mtv, krista och lassi var där ennu, sen var vi där en lång stund efter. Så for vi utanför allus hus. Jaakko kom ner och så prata jag med han om detdär och wäwäwä, sedan så lämna jag, krista och lassi ennu en lång stund efter och prata, sedan 2 tiden for vi hemåt.

IDAG : ska om nån stund fa till jaakko (ska ha litegrann angst:D:D) sedan 8 skribaträff♥
tackhej
mitt sår, syns nog int så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0