sönder!!!!!!!

Det blir nu tyvärr några dagars bloggpaus ;< För vi har inga datorer mer. Bara bror har men tror ni att jag får vara på hans dator? -nej. Men de e ja nu just men kommer int att vara !

Men till saken, igår då så sku jag fa till jaakko övernatten men de blev sen att jag och jaakko for till mixu övernatten. Renko och siic var ju också där så :)
Flumma fö de mesta, sen på natten efter 12 for jag och siic på deras bakgård och börja göra akrobatik (Y)
For och sova nångång efter halv 4, och jag som sku int vaka! Sedan sku ja ha jaakko vaken men denhär gången lyckades ja int, jag somna själv :D

Sen vakna vi halv 8, för vi sku va berädda om mixus fammo kom dit. Sen for jaakko 8 tiden hem (-.-) så då for jag också.
Sen hemma tänkt jag far på datorn alltså på laptop:en, men så funkar den int (Y) GREAT !!!!
Sedan far jag och sover, klockan var halv 9, och vaknar 2.

Vänta på att mamma sku komma hem, såg på tv och såg på gamla foton.
När mamma kom hem så tog vi med båda datorerna och förde dem på service.
Imorgon blir en stereo liknande figur min ;) AH♥
tänkt ju köpa en sånder rundstereo men de fanns int såna som jag vila ha. Så den som mamma ska köpa åt mej så HOPPAS jag att har bra basso. Vi testa den nog i gigantti men jag issa ju int ha hög volym så så. Hoppas på de bästa :)

Sedan for vi till butiken och köpt mat, och nu e jag bara hemma. Ska nog på kvällen fa med jaakko och gänget till Emir. Men undra varifrån jag ska trolla fram bensin :D Men nåjååå. Hoppas ni överlever utan mej i några dar ! =)

gammal ! men metro station i mitt fucking HJÄRTA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0