HAPPY & UNHAPPY

jeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeee, min kamera funkar igen :):):) men de e nå störande sträck vid kanten -.- Men det går till en stund, små error i början.
MEN SEN, kan int gå på min dator för har ingen virusprogram på den och det går int att instalera nytt heller för ''cdluckan'' funkar int, eller jo men den hittar int nåå, typ helt som de sku int va nån cd där!?

Så nya bilder kommer int ennu heller för får inte sätta bilder på denhär datorn då den e int min. Men ladda nog ner spotify fast ja sku int ha fått :s :D heheee

Idag då åminne, länge efterlängtade ! Och jaakko har komi hem idag♥

Eller jo laddar upp bilder men tar dom bort efteråt från datorn !

ERROR
rp 2010 bilder


haha stackare :( de sluta nog int bra fö honom, 1.8 promille(Y)












och annat som e tagna idag:


fokuseringen e nog int rikti på topp :s


 

Nu snart far jag till siic en sväng, sedan kommer vi hit och fixar oss och vägen blir mot malax :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0