Got 2 Know

shao my friends, vaknade upp med siic här igen då :) Vi for från jaakko nångång 3 och somnade typ ganska snabbt.
Sedan vaknar vi halv 5 av att nån ringd sk. 'pilare' åt mej, och jag som trodd att jag drömd att min telefon ringd men nää. Fick nog också ett meddelande efter de men de orka jag int se. Men de var en tupi som ringd:)

Har just fört siic till hennes frivilliga träningar, sedan hämtar jaakko henne från träningen och far till siic, senare kommer jag och mixu till henne och så ska vi ha kulkul och vá där övernatten.
Säkert igen abc på natten (Y) så får jag säkert köra med mixus mopo igen, hahah hoppas bara att jag inte stannar vid abcs backe igen :D hahaha det gör jag varje gång men nu borde ja veta varför och vad jag ska göra bättre.

Men nu ska jag ladda upp bilder som har blivit tagna på sistone:)

FLUX PAVILION - GOT 2 KNOW (finns på spotify & youtube)























älskar jaakkos huppare !
men nu hinner jag inte skriva ska fa till siic nu, men jag tror jag håller på bli sjuk, ute är det hur varmt som hellst, jag har kallt, och ont i magen och stegring. Försökte äta en verktablett som jag mosade och satt i jughurt får se om det hjälper. (Y) sitter här med jaakkos huppare med huvan på och fryyyyser, men hoppas ni har de bättre än mej ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0