fünf tage dennoch

5 daaaaar tills marsu här fyller s e x t o n ! C AN' T _ WAI T

Var med siic som sagt till gigantti först och böt stereon. När jag sa åt gubben i gigantti att jag har köpt den igår och jag sku vila returnera den, och jag har använt den en gång (host) så fråga jag om man får pengarna tillbaka och jag trodd aldrig att jag sku få tillbaka dom efter vad pappa sa om de :)
Men fick tillbaka, lämna en stund dit och lekt med datorerna och sen till expert och köpa dendär boomblaster:n. Är nog helt nöjd med den. Men trodd basson sku va bättre men joooo =) det duger.

När vi körde hem börja det ösregna vid roparnäs, vi stanna vid k-kauppa vid roparnäs att regnet sku sluta lite, men joo så när vi kommer under taket sluta det genast att regna -.- Så vi börja genast köta hemåt.
I gamla vasa hadd de int regna någå alls :o
For via siic och sen till oss och pröva stereon :) Siic for för nånstund sedan och nu bara är jag vid datorn och chillar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0