en månad...

Var hos lawwe en stund, ville var där också, därifrån for jag med meeri & jasmy till miskas 'död-ställe'
nästan alla ljus var bort tagna, men de kom mera saker dit, som en krona, kam, hörluror, tändare, en ritad bild på miska. Tog en bild på väggen, nån har skrivit med asflat rip miska 94-10, och så rita jag ett hjärta dit brevid. OCH flera hadd skrivi på asflat kanten allt möjligt om miska. Och nån hadd grävt hans namn i asfalten.

Sen när jag sku köra hem från sjukhuset så körde jag via roparnäs, plötsligt känner jag hur de drar lite, 'saktar ner, far hårdare'.
Sen då så kör jag förbi roparnäss butik och ska svänga efter det till vänster, så stannar jag för det kommer bilar, plötsligt stannar skotern (Y) NICE, som jag vissta, bensinen tar slut -.- och stannar mitt på vägen. Skuffar skotern på gångbanan, ringer åt morsan som e i prisma. Jag skuffa skotern till butiken var som tur finns en bensinautomat. Mamma sa att hon kommer inom 10-15min, jaha så tar det 40min före hon är där. Så satt på skotern och sola lite iställe :) Sedan blev hela tanken full så tänkt komma över när jag satt på 'korken'.
Kör via variska, hämtade mina vantar som jag glömde dit igår.

Nu ska jag äta lite pizza som mamma hämta hem och sen en stund vi datorn och sedan mot uni-parken me den bästa skriba gruppen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0