14:31

Har int blivi nå bloggning på en stund nu, men har spenderat min största tid med siic. På fredagen körde jag från orrnäs till sandviken med tre på skotern :D mixu & siic (Y) haha ingen polis kom imot men vi fick blickar :D Har varit en sväng till rp båda dagarna. Men igår va de ganska segt men kanske mer folk då?

igår hitta jag och siic en PINK cykel vi diket, vi tog den och cykla en bit med den. Sen då vi sku hem cykla vi me den till min skoter och tänkt ta hem den men de sluta int bra så vi lämna den.

Idag blir de väll att fa ut me lassi mixu siic & jaakko.
ps. min kamera ha gått sönder :< föll 'saft' på den. Men ska si om den fungerar om en vecka, om int så då måst den fa till sjukhuse och fixas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0