vet ni...

Jag tror jag håller på att bli sjuk. Är i allafall nu förkyld och en viss härlig lawwe har smittat mej fhfhj genom hennes leppomada(stavning?) Har ståkkad näsa och snoret rinner och nyser hela tiden. När jag nyser ofta på en dag betyder det att jag är sjuk. ;s INTE nu när det är uppvisning imorogon i variska halv 1 räcker ungefär en timme. Inträde är 2€. Föreningens alla lag uppträder, Quicksilver (minina), Iron (a-juniorerna) & Platinum (seniorerna) ska till finlands mästerskaps tävlingar om en vecka.

Ska sedan lite senare gå upp till övrevåningen och spela lite gh nu när inte min bror är hemma (A) !!

gammal bild (;

Kommentarer
Postat av: Lawws

MOON NIIN HYVÄ, I know you love me<33333333333=DDDDD

2010-01-30 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0