seriöst

Jag orkar inte mer med min armbåge ;< har haft sjukt i den nu 2 år, har varit till läkaren med den men de hittar inget i den. Förra sommaren var jag och mamma till vasas bästa läkare och han sa om min armbåge börjar låsa sej måste vi komma tillbaka pånytt, och den har låsts sej mycket. Men mamma vägrar att fara till läkaren pånytt och betala mycket och inte hitta nått i den -.- JAG VILL RÖNGTA MIN ARMBÅGE !

Idag i träningen t.ex. så när vi gjorde akrobatik så tog det otroligt sjukt i den, och bara lite när jag sträckte så armen så tänkte jag dö av smärtan. Men jag sket i det och gjorde för det. Den är ju överböjdig min arm och andra armen är som vanligt. och där var jag har ringat in så är högra större än andra alltså uppsvullet och har varit nu i några år -.- nångång vill jag bara att min armbåde ska gå av -.- så jag slipper den

btw, google bild

Kommentarer
Postat av: anna

ahahaha, först va ja sådee fan va marre har manli armm :D:D:D:D

2010-01-10 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0