onsdag

Har intee hunnit blogga alls idag. Vaknade 12 tiden med siic, vi sovde 6 timmar (y) Vaknade till det att siic gapskrattar breve mej jag sitter upp och ser på henne men plötsligt så är hon inte där. Siic hade bytt sida så hon var i ''fötterna'' och sovde. Vi såg på tv, var på datorn men inte jag ;) åt och packade och så for vi hem. Jag han göra mej färdig inför förlovnings festen :) (bild senare på min outfit) jag tänkte att gud vad TRÅKIT det kommer att  vara, men neeej tvärtom jag gillade det :) för engångsskull gillade jag att höra på när de andra pratade något. När vi kom in till min morbror (där var det var) så skakade vi hand och fick ett glas limsa (pommac). Och efter en stund så blev det tårta och sång+spelning av min kusin Johan och hans flickvän Petra. Och guuuud vad Petra var snäll (a) gillar henne gryyymt hårt♥ :)
Här kommer en youtube video på petra och hennes band ;) filmade från min mommos och moffas förra villa (a)

Sedan när det var dags att fara till träningen som vi hade i botniahallen (som gick bra) så sa vi hejdå och så, jag tog i hand på petra och kramade (aaa) hon önskade mej lycka till i livet och annars, aw ! Och petra är från sverige :)
gillar stort♥
Och imorgon skola, jag känner på mej att kommer att somna lätt. Imorgon har jag såååå jobbig dag -.-

TYSKA
FYSIK
MATEMATIK
MODERSMÅL
BIOLOGI, huh'

men nu for jag till sängs :) härligt när man är nyduschad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0