mortseli moi ja heipä hei

Sitter hos siic nu kan hända att jag far snart hem, eller sen då mamma ringer för ska till bastun (a)
Träningen for bra/dåligt. Herregud 13 TRÄNINGAR FÖRE TÄVLINGARNA !!!!! :o föööör lite
När vi gjorde programmet så gjorde vi slutpyramiden jag for upp på axlarna och stå såååå tappade jag tappade jag balansen och föll bakåt. Enda jag hann se var heli och pikkulotta när jag föll han tänkta "oi vittu nu faller jag och ingen bakom mej NU tar de sjukt'' hörde röster som just sa "sori marre" och allt svärtade och jag låg på golvet och ropa som FAN och tårarna bara rann. När jag hann vara en sekund på golvet tänkte jag att får inte gråta men tårarna bara rann ut. Tränarna och heli (min pohja alltså hon som jag stod på) så kom dit vid mej och jag skreeeeek. Ellu fråga att vad är det, om det tar sjukt nånstans så svara jag att jag inte får andan. Föll med hela tyngden på min nedrerygg. (y) Katsku laga upp mina fötter och jag började få så småningom andan. Började känna smärtan i ryggen. Men efter en stund for den bort men den kom tillbaka och nu har jag SÅÅÅÅÅ otroligt sjukt i nedreryggen. Heli sa att dendär ljudet var sååå hårt men jag hörde ju inget. Det är så hemskt just om man inte får andan känns som om man skulle drunka. När vi var påväg hem från träningen tänkte jag helatiden på vad som hände mej. ÅH usch kan inte sluta att tänka på det.

ps. siic bist überglücklich♥ ich bin glücklich för din skull !
plus att jag är stolt över mej själv för att snart kan jag allt om första kapitlet i religionen =) ihihihi
nu for siic till duschen, ska söka någon lemplig bild=) take care, bättre än jag i allafall ♥
jaa och fazi har säkert gjort nått till datorn har en sån kännsla för att jag hota mej att radera allt från datorn för att jag har installera google chrome, men gyyyd diediediediediediedie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0