mindre bloggning

HELVETE VAR KLAR OCH SEDAN TYNGD JAG PÅ NÅN KNAPP SÅ ALLT FOR BORT !!!!!!

jamen till saken, som sagt har jag nu börjat blogga mindre pga. skolan, vi fick provlistorna idag och vi har jätte många prov som ligger nära varandra = BLIR TYDLIGT MINDRE BLOGGNING ! sorry people fot that.
Igår var jag och såg på avatar som var bra. Domdär 3D glasögorna tog lite på näsan men överlevde ;) och när det hade gått en timme från filmen tänkte jag somna var sååååååååååååå hmla trött men höll mej vaken. Köpte en tunika från gt, leggings från h&m och en vanlig svart toåå från vero moda. OCH JAG LYCKADES TAPPA BORT TOPPEN ;<<< Så ska nu snart med mamma till stan för att se om jag glömt den i h&m, och annars också ska jag köpa en ny kalnder för min kalender tar sluta nästa vecka.

Jag och lawwe var plugghästar på religionen idag (a) vo skulle gära uppgifter så pratade alla andra och vi jobbade så vi fick + i kanten :D Och på hål (''typ fritimme'' i 70min) så var jag med siic, emma och linda och när man har en kamera så går det hårt för oss :D hiihi,

men nu ska jag börja söka reda på träningskläder och börja fara mot stan :)
take care ♥: MARRE

jag just nu, och härliga web-cam kvalité -.- och gulleludde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0