katastrof morgon

Jaaaaaa, jag hatar min telefon... ibland. Den väkte inte mej och det är INGET nytt. Hade på två olika väkningar men int vila den väcka mej :< SÅ jag vaknade tio minuter före träningen började -.- GREAT ! jag fick panik steg upp som en bilxt ringde SNABBT till katsku (tränaren) att jag kommer försent. Gjorde mej färdig på 5 minuter. Tvättade MEGA snabbt tänderna, satt på träningskläder och lagade lite puder. Och så packade min väska, pappa blev tvungen och föra mej för mamma var inte hemma. Så jag kom försent kanske 10-15 minuter. Just då satt alla i en ring och pratade, allas ansiktar var allvarliga :o Sedan fick jag höra att linda har slutat :oooo fuck ;o en månad före tävlingarna ;s

OCH NU SKRIVER JAG DETHÄR HIT ALLA PLATINUM MÄNNISKOR OM NI LÄSER DETTA SÅ ÄR DET PAAAAKKKO TRÄNING PÅ TISDAG I BOTNIAHALLEN FRÅN 7 - 9 (om tiden stämmer) OCH OM EN ENS LÄMNAR BORT TRÄNINGEN BLIR DET INGA TÄVLINGAR FÖR OSSSS !!!!!!!! OCH DETHÄR ÄR INGET SKÄMT.

Och över till det andra :) 12 tiden skickade jag meddelande till mixu och grattade honom. Och han svarade inte för att han säkert sovde. Jaakko och Wade höll upp mej till en fyra tiden på natten. Försökte redan sova runt 2 tiden men fick inte sovt så det dröjde på tiden. Sedan kommer brüder hem 10 före 4 på natten och då blev det katastrof. Tänker inte berätta vad som hände men pappa flippa ur, och så ser man småning om att klockan går av (som är på digiboxen) och jag visste genast att pappa skulle stänga elen i övrevåningen när han gick ner. (Y) great, not -.- och så tror jag att jag drömd att jag fick ett meddelande av mixu var det stod att "voi kiitos :) oot ihana<3" MEN efter träningen när jag hade kommit hem så började jag tänka att om jag påriktit fick ett meddelande och ja det fick jag :D så det var ingen dröm. Sedan på samma såg jag att linda hade skickat meddelande var det stod att vilken tid vi har träning. Alltså vafan gör jag på nätterna!??!?!?! jag har tydligen sett på detdär meddelande men jaa, har ingen aning vad jag har gjort, men tydligen har jag inte svarat :o Alltså jag lovar jag är knäpp på natten/morgonen jag kan tydligen göra vad som hellst ! watch out people.

JANINAS BILD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0