IGEN

Hej efter en vääääääldigt lång stund. Men mitt liv rullar nuför tiden i prov, förhör & cheerleading.
Gårdagens träning gick jättebra :) jag kom en halvtimme försent pga. kyrkan -.- som var såååå tråkig.
Nåja men i slutet av träningen när det var typ 5 minuter kvar gör vi slutpyramiden och jag ANDRA gången faller och ingen tar imot. Tappade andan igen men inte lika illa som förra gången. Kännde att mina händer skakade bara. Kunde känna hur smärtan blev värre i nedreryggen på vänstrasidan (nära svanskotan) kunde inte sätta fötterna ner för det tog otroligt i ryggen. Sedan när jag lugnat ner mej rann tårarna pga. smärtan. När jag skulle gå till omklänningsrummet (STAVNING!?!?!?) så kan jag inte gå ordenkligt på min vänstra fot för att det tog i ryggen (har 1½ kortare vänstra benet) När jag slapp till bilen började jag gråta igen. När jag skulle stiga ut ur bilen slapp jag inte nästan ut. For direkt upp till rummet med en ispåse läste på geografi prov och hade is på ryggen. Kännde knappast iset för smärtan var så hård. Sen laga mamma ice power på ryggen men hjälpte inte. Kunde inte sova på ryggen alls. Tänkte dö när jag testade. Somnade med ispåsen på ryggen. Idag känns det inte alls bättre for till läkaren på morgonen och jag tordde jag skulle få kryckor men neeeee, läkaren sa att jag skulle bara gå på min fot fastän det tar sjukt. För om jag haltar (som jag gör) så kan det bli värre just för att jag har ena benet längre än det andra. Ryggen kanske blir bättre om en vecka. NEJ JAG KAN INTE VÄNTA EN VECKA. solf är redan på lördan. vittu vittu vittu (förlåt för svordomen men faaaaan) Ska fara och se på träningen idag :) och borde göra heloskunskaps läxan också , hur ska jag hinna :o okej har en halvtimme på mej !
FORT MARRE !!!!!!!

en gammal bild på nuura<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0