i hate sundays

slet upp mej idag igen 9 för att fa till kyrkan, ENSAM denhär gången. När jag slapp hem gjorde jag lite läxor och lyssnade på musik och sjöng. Sedan blev klockan så mycket att jag skulle på träningen, glatt humör var det :) två träningar före tävlingar shit shit shit.
Hur kan det vara möjligt att man får sjukt i magmusklerna bara för att man snyter sej!?!?!?!
Gårdagens ''lag träff'' var kuuuul. jeejejeejee, och dendär fiilisen att se vårt programm när det gick. Jag & Charm for hem kvar över 10 och gick direkt och sova var aaaaaaaaaas trött.
Lyckas ju ha finska prov på tisdan eller onsdan och har inte fått prov sidor ennu -.-''

mm great -.- när charm skikkade vårt programm via telefonen så räckte det über länge och sen till sist då den kom så funka den inte.

från jengi-ilta på sommaren hos lottis♥ SAKNAR SAKNAR ! bästa dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0