HAPPY FACE

WÄÄÄ ! vårt programm gick braaaaaaaaa tyckte jaaaaag (A) Blev såååååååå överraskad när jag gjorde min "paikaltaan flikki volt" för det har inte gått på jäääääättte länge och plötsligt gjorde jag den. Och mina akrobatik gick jeee ! hihi eeh min fina ladning från voltten fhfhj.

Och det gick också så otroligt bra för iron (a-junior laget). Men stakkars lilla siic, helt i början av programmet gick hennes finger :< (HAHAHAHA ALLTSÅ DEDÄ LÅTER SJUKT, den for :D:D:D:D)
neemen liksom hennes finger lämna under :< annars var det SUPERRRRRRRRR. Och hennes kamera bråka med mej, den vila int ta foton :<< men några blev det.

Har fått mat i mej nu och just i denhär sekunden håller jag på att droga mej hehe såndär stark salva så den ska öppna min näsa. Ikväll ska jag med laget  till katsku (tränaren) och titta på tränings videor och äta allt gott och ha mysigt :) ÅÅÅHHh, kommer bliiiiiiiii SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR FET

Förresten för nån stund sedan mätt jag febern och den visade 37.2 = stägring men jag tänker inte seja till mamma för annars får jag inte fa nånstans :D

Bilder kommer kanske senare om siic vill skicka lite :)


janinas bilder ! ♥

Kommentarer
Postat av: linn

hihi ja :)

nice pyramider^^ <3

2010-01-30 @ 13:50:48
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: J A N I N A

<3<3<3<3

2010-01-30 @ 14:44:13
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: mawwee

sv: taaack (a) janina har fler bilder du kan se > yae.blogg.se (;

2010-01-30 @ 14:45:04
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0