gillar inte torsdagar

JAG GILLAR♥

Hej människor, som det står på rubriken gillar jag inte torsdagar. FÖÖÖR långa!
OCH hur i helvete ska jag klara mej nästa period???!?!?!? HAR ENGELSKA TVÅ GÅNGER I VECKAN. Ingen har en minsta lilla aning hur mycket jag HATAR engelska. Speciellt när vi har marina x___x
Slapp hem med min kära granne (a) så slapp en kvart tidigare hem än vanligt :)
Haha på fysiken idag satt jag med fötterna på bordet och mats sa inget och det tycker jag är JÄTTE konstigt:D
OCH på moddan idag så var nästan heeeela klassen i avdelningen och jobbade medan jag, anna, lawwe, sna, seynab, sanna, osku, freddi & saarenheimo satt i klassen plus götha ;) så läste jag högt för anna för att hon vila de. Eller sakta högt :D så plötsligt säger götha : "Vad bra du läser" och deeeeee kom som en chock till mej ;o och jag svarade "lyssnar du på när jag läser?" så svara hon bara joo :D äää hihi. wiiiieee

Träning ikväll då. Hoppas att trejde träningen i rad ska gå SUPER♥ som de två senaste dagarna.

Hade samhällslära prov idag, gick nog bättre än jag trodde. Vill ha iallafall en 6:a :)

usch gillar int våra klasströjjor ;<

Kommentarer
Postat av: annaa

hu vissta ja att du sku gilla den ? :P

2010-01-28 @ 18:29:06
Postat av: Anonym

di e ju tuuuuning!

2010-01-29 @ 15:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0