fredagsmys

Har just kommit från träningen var via butiken med mamma, det var meningen att vi skulle bara köpa popcorn men det blev en hel del annat :) så nu har jag popcornen i mikron och väntar tills de är färdiga kan höra hur de poppar aaaah (a) på träningen var det bara heidi laura anni saski & jenkki, vi gjorde bara akrobatik och två gånger igenom programmet. ÄHH FAN hade så akrobatik fiilis när vi gjorde programmet första gången men inte den mera den for bara bort :< så gjorde för det mesta bara flikki. EN endaste gång flikki voltti som jag tog med händerna imot. BESVIKEN PÅ MEJ SJÄLV !!!! vågade inte ens göra tupla fast jag kan. dumma jag. nee men nu for jag och hämta popcornen (;

HAHAHAHHAHAHAHA, herregud denhär natten :D nc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0