fredag

JA! seriöst orkar jag inte med skolan -.- har varit nu i två dar och det är redan för mycket, alltså guuud vad trött jag är helatiden :< Ska börja fara till träningen om en kvart, har bara en timmes träning :) och efter det tänker janne ville och lawwe tränga sej hit :o åhh, fan sku int orka men får se. Efter skolan for jag till stan var ensam, hittade jättemycket kläder, tänkte på att fara shoppa nångång nästa vecka :) sen gick jag till mammas jobb och direkt till minimani och piffi. Jag är såååå otroligt trött jag åt ett russinpaket och jag blir så hyper av russin men inte nu :< blev lite piggare, HUR SKA JAG ORKA GÖRA AKROBATIK??!?!
Meeeen nu ska jag göra annat, min blogg har blivit tråkig ;< i know sorry for that

HHHAHAHAHAH DENHÄR BILDEN :D:D:D:D: från tävlingen vi var med aluminium (består av en liten stunt grupp på 5 människor) i kuopio, men bilden är från nån abc påväg hem ;)

Kommentarer
Postat av: Lawws

sinne tullaa nii vähä ollaa ilkeitä =((♥♥

2010-01-08 @ 17:59:12
Postat av: Isabella

du har jättefin design på bloggen (:

2010-01-08 @ 20:42:57
URL: http://iisabellass.blogg.se/
Postat av: mawwee

sv : ojtack så mkt :o :)

2010-01-08 @ 23:08:20
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0