bastu

Jag har undrat flera gånger att när jag ska hamna till sjukhuset pågrund av att jag förlorar för mycket blod.
Och det är inte vanligt näsblod, utan när jag har det så droppar det bara och det räcker evigheter när det slutar, och oftast får jag det just på vintern ;o blödde två gånger igår och då tänkte jag att okej nästa gång är om nån vecka eller nästa månad, men sedan när jag vaknar så blöder jag näsblod, och i BASTUN så plöstligt märker jag att jag har en blod fläck på låret och springer ut från bastun och direkt till duschen. Och usch det nästan rann denhär gången :o
när ska jag hamna på sjukhus ? ;o

google bild

Kommentarer
Postat av: sonya

de kan ju henda att när de e så torrt på vintern så går de, ja får allti när ja har snuva fö då ha min kalvot fari sönder , de e så skit störande, ja kan föstå om du får de typ 2 ggr om dan -.-'

2010-01-11 @ 15:09:38
URL: http://ssonyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0