ANDRA JANUARI 2010

Förlåt för en dålig uppdatering men har inte hunnit vara på datorn alls igår.
Vi vaknade med siic tre tiden vi sovde 11 timmar (a) me like. Sedan klädd vi på oss och åt och så for siic hem.
Väntade hela dan att klockan sku bli 5 att jag kan få tag på jaakko. Sedan töjde tiden ut till 7 och då först hade vi bestämt allt. Jag for till honom. Och jag blev tvungen att gå från kråklund (gamla vasa) till orrnäs (som är ganska nära roparnäs) Jag hade såååå kallt om låren och händerna. Men denhär gången var fötterna varma för att jag hade yllesockor. Jag och Jaakko såg på pako tuotantokausi (vetinte vad det är på svenska) och jag som hatar pako men det var faktiskt braaaaa :D Sedan så var klockan plötsligt halv 12 nör vi hade sett en skiva färdigt, och tråkade i ca. 45 minuter och så for jag hem. Men som tur behöva jag inte gå hem, kära mamma hämta mej, och jag som inte ens fick fa till han men for endå men som tur var inte mamma arg ;) OCH JA !!! jag så rahkola när jag gick till jaakko och jag sa till han som vanligt ''erkki päivää, hyvää uutta vuotta'' :D haha han mumla nått och så är jag inte säker om han sa att desamma :D
Hade svårigheter att somna igen som vanligt -.- och så vaknar ma på morgonen kvar före 8 när brandalarmet pipar en gång. Och nästa gång 9 när den pipar längre -.-
Ska till bio med jaakko, suski & wade men ingen aning när och vad vi ska se på :D

Se vad många det är som fyller på söndag alltså imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0