HAPPY BIRTHDAY LAWWE ♥

(Jag vet du gillar int rubriken men vafan bryr jag mej? ;)) Min morgon började INTE bra. Försovd mej vaknade 8 och hade en halvtimme på mej att komma mej till skolan före första timmen började. Mamma hade också försovt sej för katten hade slängt ner väckarklockan så batteriet hade flugit ur. -.- Dagen var chill, och slutade med kvarsittning.
Jag börjar faktiskt förstå nått av fysiken (A) hoppas nu bara att fysik provet kommer gå braaa.
tyska prov har jag på torsdan och när jag såg på gamla papper vi har fått hitta jag mitt gamla tyska prov som jag har skrivit slutet på förra året. Undrade varför jag hade fått så dåligt i det = 6+ så tänkte jag räkna pånytt poängen och märkte att det fattades 5 poäng. DET KAN PÅVERKA MITT VITSORD.
Och dagen slutade med att umgås me vännerna man inte sett på några dar.
Är trött och ska fara och sova direkt. Klockan nu 23:01
Men nu till sängs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0