fallalalalaa

Fick jackan som jag vila ha :) thx mamiii, var med sna en stund i stan och när vi kom in till jim&jill FÖLL JAG FÖR ÜBER FIN WESC HUPPARE SOM VAR MINT GRÖN, oj härregud vill ha den SÅ hårt men fick int ;< kostar 80€ Såna har tydligen nuförtiden kommit till jim&jill och carlings på flicksidan :) MÅSTE HAAAAAAAAAAA FÖREN DEN TAR SLUT ;< alltså gud hellre dör jag :( :D
Och så fick jag leggings för 10€ jc, såndär grå/svart/vit blandad :)
Snart ska jag börja fara till träningen =)
bild på leggingsen och jackan kommer senare


Kommentarer
Postat av: siiic

eks oo nähny niitä wesc huppareita ja niitä siel jim&jill? ;ooo siel on ollu ne yyyyli kaua:D

2010-02-16 @ 18:33:24
URL: http://siiic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0