dålig uppdatering

Förlåååt, men orkade inte komma på datorn igår. Har inte riktigt nått att seja men jag lever.
Och jag förstår inteeeeee, mina tankar bara flyger iväg. Enda vad jag har nu tänkt på senaste dar är på den försvunna pojken kasimir ringvall. Känner inte han men jag såg på facebook att jag har en gemensam vän där och det redan är kännsligt för mej. Idag i bussen påväg till skolan såg jag en bil och i bilen var en chaufför förståss och en pojke som liiiiiknade såååå kasimir och nu kan jag inte bara få bort det från huvudet ;< kan inte sluta tänka på honom. Inte lätt... Kan inte sluta tänka kan inte inte inte inte . ÄHHHH. Kan han inte bara komma fram?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0